inspiRamki #1

By | 22:04:00 6 comments

Jestem fanem ramek, koniecznie dużej ilości i różnych, różnistych. Poniższe dwa zdjęcia przedstawiają naszą ścianę w domu. Zapełniamy ją różnorakimi ramkami jakie uda nam się znaleźć w sklepach czy targach staroci. Ekspozycja zmieniana jest mniej więcej raz na kilka miesięcy. Nie ma jednolitej formuły co ma się na niej znaleźć. Część z prac to grafiki i kolaże znajomych, fragmenty wyrwane z gazet oraz wszystko to, co w jakiś sposób rzuci mi się w oczy i zainspiruje :-)


Aktualnie jelonka nie ma już na ścianie a półeczka Union Jack znalazła innego właściciela.



Poniższa instalacja zainteresowała mnie połączeniem ramek które stoją na komodzie wraz z kompozycją na ścianie.
Pomysł nr dwa to półeczka RIBBA na ramki z Ikea w naszej pracowni. Rozwiązanie o tyle wygodne, że możemy manewrować ramkami bez dziurawienia ściany.
Ta sama półeczka, kolor biały ale w większej ilości na ścianie. Dla tych co nie mają dostatecznej ilości ramek można wstawić książki z ciekawą okładką.
Tutaj rozwiązanie do pracowni które umożliwia szybką zmianę ekspozycji. Temat ćwiczyliśmy w starym biurze ale by to zdało egzamin dobrze jest używać wydruków na sztywniejszym papierze bądź podklejać je na kartonie lub PCV. W innym wypadku zacznie się wszystko wywijać przez co nie będzie instalacja wyglądać zbyt ciekawie i estetycznie :-/

Póki co to na razie wszystko. Sukcesywnie będę starał się publikować ciekawe aranżacje z wykorzystaniem ramek. Mam nadzieję, że tym i kolejnymi postami uda mi się zaciekawić Was paroma ciekawymi rozwiązaniami na ekspozycję waszych zdjęć, grafik i zachęci do eksperymentów w domu czy biurze.

Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. świetny mix z jelonkiem. do tej pory nie byłam przekonana co do różnorodności tego, co wisi-teraz jestem. dzięki! jutro biorę się za ścianę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zdjęcia prześlij przed i po :-)

      Usuń
    2. jasne:) tylko brak mi jelonka:)

      Usuń
    3. http://www.madeforhome.pl/katalog-%21NASZE+JELONKI%21-54.html - zawsze możesz jakiegoś przytulić :-) Chyba, że masz własny pomysł na oklejenie to też zrobimy.

      Usuń
    4. świetne!mnie się podoba najbardziej ten duzy lawendowy, taki wiosenny:) jakbym miała te zbędne stówki, juz by był mój:D

      btw: sklep jest naprawdę w moim guście, co 2 rzecz w moich myślach już jest 'moja'

      Usuń
  2. Ja to czasem nazywam chaos kontrolowany ale go kocham bo łączy wszystko co lubimy i dzięki czemu czujemy się dobrze a różnorodność kolorów jest nam najbliższa :)

    OdpowiedzUsuń